maandag 18 juni 2012

In de les

|Hoi allemaal!
Ik zit nu in de les project, het is onze laatste lesdag dus we mogen lekker doen wat we willen :).
Mijn beste vriendin Lale zit nu naast me :P.
De meeste kinderen zitten een spelletje te spelen maar ik ben zo lief om ff op mijn blog te bloggen :P.

Echt een rotwedstrijd gisteren, Nederland had 0 punten oke! Bij het WK hadden we alles gewonnnen... D:
Echt heel erg slecht van Nederland... Holland faalt!

We hebben vandaag maar 6 lesuren (laatste uur uitval) en daarvan is de helft computerlokaal dus ik ga strakjes misschien weer even een berichtje sturen!

Gister was natuurlijk ook vaderdag! Maar spijtig genoeg moest mijn vader in de tuin werken :(
Maar nogals heb ik een paar leuke bijpassende plaatjes!:



Er zit nu een zekere mevrouw te kijken hoe ik typ :P die mevrouw heet Lale :D
Lale weet wel van nagellakken :P
Ze heeft elkle week weer iets nieuws :P

Nou nu beginnnen mijn vinges pijn te doen dus einde bericht!!
xxx sumya

2 reacties:

Op 18 juni 2012 om 22:38 , Blogger bonita zei...

DE vingers doen pijn haha

 
Op 19 juni 2012 om 22:28 , Blogger bonita zei...

Je moet elke dag een artyikel plaatsen

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage