zondag 17 juni 2012

Zomer en het EK

Hoi allemaal,

Zoals julie vast wel weten is de zomer bijna begonnen!
Ik heb er zo veel zin in! Vandaag is het de 17e dus we moeten nog 4 lentedagen overleven...
En dan is de zomer er! Hoewel ik dat niet al te best kan merken aan het weer....
Ik heb een leuke animatie gevonden van de zomermaanden:
Hello everyone! Hope you all are having a great weekend~ I didn’t make a june month animation, so here’s one for all the summer months. ^^ (and if it’s not summer for you, please enjoy it anyways because I loved making the color palettes and patterns~)

Gaan julie vandaag ook Nederland-Portugal kijken? Het is de beslissende wedstrijd dus allemaal kijken! Ik heb binnengekregen dat als Duitsland wint van Denemarken en Nederland 2 punten meer heeft dan Portugal dat Nederland Ondanks de 2 verpeste wedstrijden, naar de kwartfinale kan!
Maar ik heb toch nog mijn twijfels....Oké, Duitsland gaat gemakkelijk winnen van Denemarken dat is een feit. Maar of Nederland 2 punten voor Portugal kan staan? Ik weet het niet hoor....Maar we blijven Nederland gewoon steunen!

Groetjes van Sumya

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage